Skarbnik Gminy Sawin
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017
Święto Niepodległości 11.11.2017

Skarbnik Gminy Sawin (SKG)

Elżbieta Kamela
tel. (082) 567 38 19
fax (082) 567 30 12 wew. 41
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
 

Do zadań skarbnika gminy należy:

1) wykonywanie zadań i obowiązków głównego księgowego jednostki sektora finansów publicz­nych, wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w szczególności:

1) prowadzenie rachunkowości budżetu gminy jako organu finansowego tj.:

a) syntetyka całości dochodów i wydatków gminy,

b) przekazywanie podległym jednostkom środków finansowych na realizację zaplanowanych wydatków,

2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

4) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,

2) opracowywanie projektu budżetu gminy w zakresie planu dochodów, wydatków i zadań inwestycyjnych oraz funduszy celowych na podstawie planów finansowych przedłożonych przez kierowników referatów i podległych jednostek organizacyjnych,

3) opracowywanie projektów uchwał rady i zarządzeń wójta dotyczących zmian z budżecie gminy, na podstawie zebranych z referatów i jednostek propozycji,

4) opracowywanie układu wykonawczego budżetu,

5) informowanie jednostek organizacyjnych gminy o wysokościach planowanych kwot budżetu - plan dochodów i wydatków,

6) prowadzenie spraw związanych z lokowaniem wolnych środków pieniężnych,

7) prowadzenie bieżącej kontroli płynności finansowej budżetu gminy,

8) przyjmowanie i weryfikowanie pod względem rachunkowym miesięcznych i okresowych sprawozdań budżetowych jednostek oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań z realizacji budżetu gminy,

9) analizowanie przebiegu realizacji budżetu gminy oraz podejmowanie stosownych działań w tym zakresie,

10) współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, administracją rządową, zespoloną i specjalną.

11) Przygotowywanie dokumentów związanych z zaciąganiem przez gminę kredytów bankowych i pożyczek,

12) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez wójta dotyczących polityki rachunkowej,

13) inicjowanie i tworzenie warunków dla pozyskania dodatkowych środków finansowych przeznaczonych na realizację zadań gminnych,

14) analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu państwa oraz pozyskanych środków z innych źródeł, które są w dyspozycji budżetu gminy,

15) nadzór nad terminowym ściąganiem należności i dochodzeniem roszczeń spornych oraz spłatą zobowiązań,

16) udzielanie kontrasygnaty na dokumentach mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,

17) nadzorowanie i koordynowanie pracy Referatu Finansowego,

18) zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,

19) wykonywanie innych prac zleconych przez wójta.

Google+

 

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08:00 - 16:00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Opieka lekarska w porze nocnej i dni wolne od pracy

Pacjenci zaopcjowani od NZOZ „LUDI-MED” i „SAWIN-MED” od godz. 18.00 do 8.00 dnia następnego, oraz w soboty i niedziele, a także dni ustawowo wolne od pracy, mogą zgłaszać się w razie pogorszenia stanu zdrowia lub zagrożenia życia, do NZOZ „UNI-MED” Podstawowa Opieka Zdrowotna Nocna i Świąteczna, Ambulatorium i Wyjazdowa Opieka Lekarska i Pielęgniarska w Chełmie ul. Słowackiego 33 (tel. 781-193-999).

Publikacje do pobrania

Logo Gminy Sawin

Legislacja

Informacja przestrzenna

Oznakowanie obiektów turystycznych

oznakowanie

Film promocyjny (2009 r.)

Imieniny

Wczoraj: Romany Damiana
Dzisiaj : Macieja Marka
Jutro: Cezarego Donata
Pojutrze: Miroslawa Aleksandra

Aktualnie na stronie...

Odwiedza nas 740 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik od 22.08.2008 r.

03876358
DzisiajDzisiaj256
WczorajWczoraj3424
TydzieńTydzień17164
MiesiącMiesiąc70634
WszystkieWszystkie3876358
Twoje IP 54.226.55.151

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Uzyskaj bezpłatny podpis

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+